20 November 2011

Hej hej bloggen!
Sorry för dålig uppdatering! Lovar att jag ska försöka att bli bättre. Idag vaknade jag vid tio och sedan dess har jag faktiskt inte gjort så särskilt mycket bara tagit det lungt på helgens sista dag. Den senaste tiden tycker jag tiden har gått jätte snabbt det är ju redan 20 november och igår var det bara 5 veckor kvat till jul. Har ju haft väldigt mycket i skolan på senaste tiden och nu ska vi även börja bestämma sig vad man vill läsa på gymnasiet och var man vill gå någon stans. Men jag lovar att jag ska försöka förbättra vår uppdatering. Tränning halv fem med laget idag.
Puss och Kram Matilda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0