3 November 2011

Hej hej bloggen!
Idag är det fjärde dagen på höstlovet och jag tycker att veckan har gått alldeles för fort. Jag vaknade vid elva idag och gick och satte mig vid teven och så var det efter tio. Jag visste inte det men sen helt plötsligt kom Tyra upp i bild och jag visste inte att hon skulle vara med men det var kul att se. Idag ska jag inte göra något speciellt utan bara ta det lungt. Ikväll är det ju träning som vanligt och det kommer bli kul har inte tränat med laget på länge. Hörs snart igen!
Puss och Kram Matilda♥

Bild på Spaniens Flygplats!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0