Hemma!!!!

Hej Hej solstrålar!
Nu har jag kommit hem från Malta, och när ni precis läste detta så tänkte ni säkert att jag skulle också vela sola och bada i en hel vecka men nä. För då tänker ni fel haha. Jag har haft en mysig och rolig semester med min familj på en liten klippig ö som är ca tre mil lång utan sol och skit kallt i både poolen och havet. Men vi har i alla fall haft mellan 20-25 grader varmt så det är i alla fall nått och varmare än hemma i alla fall. Jag kan ju inte säga att jag är brun precis ;( De först dagarna hyrde vi bil och körde runt ön, vi har även shoppat lite och resten av tiden har vi verkligen inte gjort någonting men ändå är man tröttare när man kommer hem än vad man var när man åkte. Helt sjukt :). Detta är nog den semestern som vi haft mest otur med, någonsin. först var det dåligt väder sen var poolerna inte uppvärmda, jag fick nackspärr vi tappade bort ett bagage i Frankfurt på vägen hem vi hade köpt fel skärp till min farmor ja m.m. haha. En underbar resa ren ut sagt ♥
Men det är fortfarande två dagar kvar på lovet och i kväll blir det nog mys med tjejerna gud vad jag har sakna dom  xoxo Amanda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0