Trött tjej här!

Hej Hej alla!
Det är en riktigt trött Amanda här just nu med huvudverk dess utom :(. Har varit en stressig och fullspäckad dag precis som varje måndag. Hade ju en kort dag i skolan, slutade två och sen på bussen så tyckte både jag och Julia att det skulle bli tråkigt att åka hem helt själva i detta tråkiga vädret och äta mellis när vi bor typ grannar så vi stack hem till mig och käkade en mysig mellis och snackade en massa sen stack jag snabbt till barngympan var där. Tränade till julhoppet och tjejerna är verkligen jätte duktiga. Sen cyklade jag hem, höll på att dö, åt gott, jag var jätte hungrig och nu har jag pluggat ganska länge och tänkte ta en varm dusch sen soooooova. Snacka om att att jag var trött i morse efter att ha sett hela MTV galan igår. Vinglade upp ur sängen i typ sömne i morse men allt går haha :p
xoxo A♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0