Fredagen den 21 oktober

Hej hej bloggen!
Idag är det fredag vilket är jätte skönt. Kom hem från sklan vid tre och sedan dess har jag bara chillat. Idag ska vi hem till Julia och bara ta det lungt. Imorgom ska jag  en runda in till stan. Man kan ju aldrig få nog av kläder! På söndag så blir det tyvärr ingen träning för mig för jag ska till ängelholm och kolla på när min bror tävlar i gympa vilket kommer bli jätte kul. Nu ska jag gå och måla naglarna.
Puss och Kram Matilda♥

Bild på oss fyra i Spanien. Vi är oslagbara tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0