Helt slut!

Hej hej bloggen!
Har precis kommit hem från träningen. Vi var bara 12 stycken på träningen idag så det var kul. Inmana träningen och hela eftermiddagen har jag spenderat framför plugg. Jag har typ pluggat så det sprutar ur öronen känns det som. Jag vet inte om det finns så mycket mer att skriva allt har typ varit som en vanlig tisdag i mitt liv. På svenskan såg vi en film som handla om dödsstraff faktiskt ganska intressant. Ni ska jag läsa min bok för recentionen ska snart i och jag är inte klar med boken så det känns som att det är dags att ta tag i den.
Puss och Kram Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0