Lördagen Den 15 Oktober

Hej hej bloggen! Idag är det lördag och jag har absolut nada bestämt så vi får se vad som händer. På Saras tjejmiddag igår hade vi jätte kul. Det var jag, Emma, Amanda, Julia, Frida, Linnea och Isabel. Vi hade det jätte mysigt hela kvöllen och bara åt chilla prata och så lekte vi även lekar som var jätte roliga. Jag skrev ju igår att ni skulle få bild på min outfit så det kommer här.
Puss och Kram Matilda♥

Framifrån

Bakifrån
Här kommer även det linnet jag köpte förra helgen:

Framifrån

Bakifrån
tröja- BikBok
byxor- Vero Moda
Topp- Lindex
Linnet- BikBok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0