Lördagen den 8 oktober

Hej hej bloggen!
Har inte bloggat på länge så tänkte att jag skulle uppdatera bloggen lite. Vi har haft jätte mycket i sklan så det är därför ingen av oss har bloggat. Igår så var Amanda och Julia här och vi hade en mysig fredags kväll tillsammans. Idag på dagen ska jag inte göra så mycket bara ta det lungt. Nu ska jag gå och göra vi mig så får vi se vad denna dagen tar mig.
Puss och Kram Matilda♥

En väldigt vacker bild på mig och Sandra på väg till Ven. Saknar Ven och sommaren ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0