Mysig lördag!

IDAG!

Jag har hunnit med jätte mycket idag. Jag vaknade halv 9 och sen åkte in till malmö med min bror och pappa för att se MALMÖ FF ! Min pappa hade inte varit på malmö stadium och han har knappt tid att se Malmö spela så vi stack dit. VILKET ÖS! Vi hade överbra platser också.. Såklart vann Malmö :D Sen stack vi hem och har suttit och tittat dvd filmer och chillar.. Imorgon ska jag spela fotboll. Tjejcupen.. Hoppas på det bästa! Måste upp halv 7 så jag taggar nu!

Aja hoppas ni har en mysig lördagskväll som jag :)

xoxo J.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0