ONSDAG 26 OKTOBER

Hej Hej bloggen!
Har så himmmmla mycket att göra hela tiden!
Hinner inte riktigt med allt jag hade velat göra typ som att blogga lite oftare! Jaja, idag är har jag varit i skolan precis som alla andra dagar i veckan. Hade vanliga lektioner innan lunch. Men efter lunch var det ett musik gymnasium som hade konsert på vår skola. Efter det skulle vi haft Kemi men eftersom det var sista gången med vår lärare så hade vi fika och satt och prata om vår klassresa istället, det kommer bli överbra!
Nu då skulle jag egentligen plugga men jag fastnade som vanligt på facebook!
Skulle egentligen tränat idag men har massor att plugga och mitt kort är slut så ska gå och fokusera lite på skolan nu!
Hörs senare!
xoxo E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0