Onsdag

Hej hej bloggen!
Har pecis ätit och ska nu fortsätta plugga men tar en lite blogg paus. Idag var det en rätt chill dag i skolan inget speciellt hände. Man känner verkligen att det snart är vinter för jag är i alla fall typ skrid trött eftersom det är mörkt alltid. Nästa vecka har ju vi höstlig och det kommer om jag får säga det själv väldigt behövligt. I helgen så ska mitt lag och jag vara värdinnor på mobilia och jobba där lite och vi ska även ha en liten uppvisning så har ni vägarna förbi så kom och kolla. Nu ska jag fortsätta med spanskan. Puss och Kram Skumbanan Matilda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0