Söndagen den 23 oktober

Hej hej bloggen!
Idag har hela min familj varit i ängelholm för att min lillebror tävlade i gymnastik. De var jätte duktiga och kom etta i trampett och tvåa i tumbling så det var jätte kul. Tyvärr blev det ju ingen träningidag då men de får jag ta igen en annan gång. Det är nu bara en vecka kvar i skolan förrän vi har en vecka lov. Det känns som om det behövs ett lov just nu faktiskta att kunna sova ut och göra prcis som man själv vill. I lördags var jag bara hemma och tog det lungt och kolla film. Skulle ju gå upp tidigt idag så det var lika bra. Jaja nu ska jag gå och förbreda för imorgon.
Puss och Kram Matilda

Bild på mig och Julia sen i somras! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0