Söndagen den 9 oktober

Hej hej bloggen! Har inte hunnit blogga idag har haft fullt upp. På förmiddagen idag så åkte vi in till entré där vi har gått hela dagen och shoppat. Visar upp till helgen vad jag har köpt. Efter attvi hade varit på entré så var det snabbt hem och byta om och sen iväg till träning. Till helgen har jag inte bestämt något men en bra grej är att denna vecka går vi bara fyra dagar i skolan för på fredagar är vi lediga för då har vi studie dag. Det kommer bli så himla härligt. Nu ska jag gå och slänga mig i soffan och kolla på How I met your mother. Puss och Kram Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0