TISDAG 18 OKTOBER

Hej Hej bloggen!
Idag var det riktigt pissväder hän nere i skåne! De har regnat nästan hela dagen. Idag då så gick vi bara en halv dag för att på eftermiddagen var det utvecklingssamtal. Jag hade inga utvecklingssamtal idag så jag slutade kvart över tolv. Ska ha nästa tisdag istället. Eftersom det regnade så mycket så orkade vi inte cykla så långt så det fick bli lunch på BK. Var hemma vid halv tre tiden. Sen dess har jag pluggat SO. Har prov imorgon. Tog en liten paus nu men nu ska jag återgå till pluggandet. Sen blir det fysträning!
Hörs senare!
xoxo E

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0