TORSDAG 27 OKTOBER

Hej hej bloggen!
Har precis kommit hem från skolan. Idag är det utvecklingssamtal så därför slutade vi efter lunch. Har redan haft alla mina samtal så jag är ledig. Idag har det inte hänt så mycket, en helv vanlig dag i skolan. Idag ägnar jag eftermiddagen med att plugga Kemi och spanska. Har  prov i båda imorgon. Ikväll blir det träning, och jag är sjukt taggad! Idag ska vi träna till uppvisningarna vi ska ha på Mobilia på söndag, det kommer bli jätte roligt! Kommer även att vara värdinnor där hela lördagen. Ska också försöka hinna med lite lag träning efter det!
Hörs senare!
xoxo E



Saknar sommaren♥    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0