Fredagen Den 16 September

Hej hej bloggen!
Idag är det fredag vilket jag tycker är helt underbart. Det har varit en tuff vecka i skolan med all prov och allt plugg. Idag hade vi som vanligt först på fredagar afrikanska dans vilket jag tycker är skit kul. Idag hade vi även två prov lite mindre kul men tror ändå det gick bra. I helgen händer det inte så mycket idag ska jag bara vara hemma och ta det lungt. Imorgon ska jag in till stan en runda behöver lite nya höst kläder. Lägger ut bilder imorgon. Imorgon på kvällen ska vi även träffas hela tjej gänget och hitta på något. Nu ska jag snart äta och sen ska jag slänga mig i soffan och kolla på idol.
Puss och Kram Matilda♥


Bild sen somras! Det är bara Julia som saknas!♥

Bild på mig och Julia också sen i somras♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0