Good morning!

Hej Hej bloggen!
förlåt för att jag inte bloggade igår men herre gud vilken dag. Jag slutade ju skolan vid tjugo i två sen åkte jag direkt och shoppade med min mamma och syster. Vi var iväg i nästan fem timmar och fick jätte mycket med oss hem :D. När jag sen kom hem så kom Louise a hit och så åt vi och jag firade henne för hon har fyllt år och ja när hon gick hem var kl ganska mycket och jag var helt död. Men nu har precis en pigg och utvilad Amanda vaknat så och idag måste jag plugga lite men här ser även ut som kriget så ni kan ju tänka er hur min dag kommer se ut. Men den kommer sluta jätte roligt för i kväll ska jag/vi träffa alla tjejerna och får se vad vi hittar på. xoxo A♥

Jag och Emma igår på gympan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0