Hej!

Hej hej bloggen!
Idag är det tisdag vilket innebär våran sena dag i skolan med typ en rolig lektion. Jag kom hem för en stund sedan och har typ precis ätit. Idag så skulle vi egentligen träna fys med laget med det var typ ingen som kunde så istället ska jag träna på formtoppen. Imorgon är nog helt klart den bäta dagen i veckan med dancarobic och en kort dag i skolan. I helgen kommer jag ha fult upp så vi får se hur det kommer gå med bloggningen då men ska försöka blogga så ofta jag kan. I helgen kommer det också ett Belgiskt lag i hopprep som ska hjälpa oss för de är världsmästare i hopprep. Vi ska trän med de hela helgen.
Nä nu ska jag gå och byta om ska snart sticka!
Puss och Kram Matilda♥

Bild sen i somras! Älskar er tjejer!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0