hej hej!!

hur är det med er?
Hade en jätte mysig kväll här med Emma igår. Vi gjorde allt möjligt som hon redan berättat. Vi vaknade vid tio idag när ljuset sken in i mitt rum så himla jobbit men ja. Nu sitter jag här och ska snart stretcha för jag är så himla stel i hela min kropp sen ska jag plugga har verkligen jätte mycket att göra och jag vet att det är lördag och att man inte brukar plugga då men jag måste för ska iväg till mina kusiner hela dagen i morgon, som jag längtar. Det var så länge sen jag träffade dom :). Och i kväll ska jag ut och springa fem kilometer eftersom jag har fått ont i min handled igen och har lite svårt att träna så måste jag ju hålla igång min kondition ändå. så that´s it.
xoxo A♥
jag hemma hos Sara för ett tag sen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0