klippt mig :)

Hej Hej bloggen!
Väldigt mycket sorry för min hemska uppdatering. Med har haft så otroligt mycket på schemat denna veckan och har inte ens tränat en enda dag. Så vet inte hur det ska gå nästa vecka när allt drar igång igen. Men men nu är det i alla fall helg så himla skönt. Ska bara göra ingenting i kväll ska bli skönt känner att jag ligger minus på sovkontot och att jag är väldigt förkyld så ska bara ta det lugnt. Men i alla fall så hade vi elevens val i morse och vi hade då afrodans och det var skit kul och man blev riktigt avslappnad och det känns skönt att kunna träna en timme mer på skoltid :). Direkt efter afrodansen så hade vi gympa och då var jag, Emma, Julia, Louise och Matilda ute och powerwalka fyra km i solen asså gud vad skönt det var. Sen har vi bara haft spanska och No och sen vad skolan över för idag. Ja just det har precis klippt mig och blev nöjd. Klippte inte så mycket men topparna var riktigt slitna så det kändes så skönt att få bort dom. Ska slinga håret om ca två veckor för jag är så trött på det men just nu är jag ganska förkyld och då ska man inte färga/slinga håret för då kan det bli fel. Åker nog in till stan en sväng i kväll också så får se om jag hittar något. Ja det var allt ses i morgon. xoxo A♥
Före!                                                                      Efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0