Mitt liv är lite busy just nu

Hej Hej bloggen läget?
Det känns som att jag knappt hinner hem innan jag ska gå och lägga mig nu sen vi började skolan :(. Det finns så himla mycket annat som jag skulle vela lägga min tid på istället för att gå i skolan och plugga men kan tyvärr inte göra så mycket åt det. Idag slutade vi vid två och då hann jag hem äta, läsa NOn och sen skulle jag va tränare för gympa. sen hem äta plugga kul dag ;p. Ska försöka blogga så mycket det går men ja ni vet. imorgon går jag länge i skoan och sen har jag träning. längtar verkligen till träningen men jag har just nu väldigt ont i halsen och min förkylning går aldrig över. ha det bra och vi ses xoxo A♥
det kommer många av dom här bilder nu men dom är fina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0