ons!

Hej Hej bloggen!
Hur är det med er?? Med mig är det bra men jag är så sjukt rött och känner mig helt tung i hela kroppen och det är inte kul. Var och tränade igår med Emma för vi va dom ända i laget som träna så det blev först en och en halv timme hård träning med trick och handvolter m.m sen var det en timme fys och efter det var jag död efter att inte tränat så mycket på ett tag ;/ Idag har det varit en vanlig seg dag i skolan och det har inte hänt något kul eller kanske något men annars har det varit trååkkkkit!! skulle behöva plugga lite
Jag i Hannas hhaannaas.blogg.se jofama by kenza jacka så himla snygg den är vill
också ha en :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0