söndag den 4 september

hej hej bloggen!
Vaknade typ precis och har ätit frukost och så nu. Kan börja med att berätta vad jag gjorde i går eftersom jag inte hann blogga. Först var jag inne i stan med Louise och det var jätte mysigt. Vi shoppade lite, fikade och kollade runt i massa affärer så var väl hemma vid fyra sen va vi en stund efter tills jag skulle äta och sen spenderade jag, Julia och Hanna vår kväll hos Sara. Med massa snack, godis, film och mys :) en riktigt lyckad kväll<3 Idag ska jag inte göra så mycket ska försöka gå och göra mig i ordning nu och sen måste jag plugga lite tyvärr. ha det bra xoxo A♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0