Stan.. Hemmakväll.

Idag har jag varit i stan och shoppat lite saker visar bilder.. Är helt slut nu och ska käka riktig god mat som Henrik har lagat. Sen kanske ska jag se en film och käka godis.. Tyvärr kan jag inte hänga med de andra på NRJ experience så jag får vara hemma. Det är bara 1996+ som får vara med. Tyvärr är jag ju 1997 så det känns tungt.. Men jag hoppas att de kommer få kul!! xoxo J



skor från nilsonshoes.











Tröja från monki, tights från bikbok och man ser nog inte ringen men den är från monki med..








Kommentarer
Postat av: sara

såååå snyggt julia!!!!!!!!!

2011-09-25 - 10:15:28
URL: http://ziaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0