TORSDAG 15 SEPTEMBER

Hej Hej bloggen!
Idag har det varit en väldigt lugn dag. Gick bara i skolan till tjugo över två idag och efter det har jag pluggat till no och språk provet till imorgon, tror att jag kan allt nu så det går nog bra imorgon får vi hoppas! 
Har precis hoppat ut från duschen nu efter träningen! Idag var det bara jag och Matilda av fem i laget på träningen. Så vi körde trick, kvadrupplar och övningar på tumbling! Idag har vi också smidit lite planer med tjejerna inför helgen och nästa helg, det kommer bli grymt!♥
xoxo E



                                    Ta mig tillbaka♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0