Träning=död :D

Hej Hej bloggen!
Har precis varit och tränat med de belgiska killarna och det var riktigt kul och jobbigt. Är typ helt slut nu :D
Ska äta om ett tag, duscha, göra mig i ordning och sen ska jag hem till Julia och träffa Hanna, Sara, Cassy och Julia så klart. Det ska bli jätte mysigt får se om jag orkar blogga när jag kommer hem. I morgon blir det typ träning hela dagen och sen hem till Emma och Matilda och sen fest på kvällen kommer bli skit ball. ha en bra dag. Puss & kram Amanda♥
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0