Trött, Seg & överskott på energi

hej hej!
I morgon ska jag upp tidigt typ hjälp mig o dö. sen gå i skolan hela dan hem plugga iväg till sjukgymnasten sen träna. Just nu känner jag mig över trött men har så himla mycket överskotts energi så vet inte var jag ska ta vägen har typ haft det de senaste dagarna. Sen i helgen så är det träning varje dag flera gånger om dan. Ska bli riktigt kul eftersom det kommer några killar från Belgien som är riktigt duktiga. Men nu ska jag gå och spela Wordfeud älskar det spelet blir ju helt beroende. xoxo A♥
Minnen jag saknar♥
Student 2011
stranden 2011
Jag fyllde år♥
sommar♥
Spanien 2011♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0