trött!!

Hej Hej bloggen!
Är så jäkla trött så det är helt sjukt. Har suttit och pluggat spanska verkligen hela dan och äntligen har det fastnat. Började typ idag och det var ju inte så smart men har haft så mycket att göra. Är jätte förkyld och det känns som att det aldrig går över och därför får jag inte träna just nu. Ska bli jätte skönt med fredag i morgon ska till burlöv center och shoppa efter skolan och sen träffa Louise A på kvällen för hon har fyllt år och sen får ni se vad som händer på lördag. Nu ska jag slänga mig i soffan och sen sooooova. Ses i morgon.
xoxo A♥
Och föresten håller helt med Emma. Just nu vill jag också tillbaks till värmen, underbara
Spanien och alla underbara dagar jag fick där med mina fyra absolut bästa vänner.
Älskar er tjejer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0