10 februari 2012

Hej hej bloggen fredag idag jä himla skönt. Gick i skolan till ett idag och sen åkte vi in till stan och shoppa, fika och hade fredagsmys. Julia åker till Florida imorgon så det var kul att vi kunde träffad alla. Nu ska jag gå och prova kläder till Kämpiaden som är imorgon.
Hörs senare!!
Bild på god smothie och ett par skit snygga skor som jag hitta. Jag dog lite när jag såg de!!
Puss och Kram <3

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2436761/images/2012/pic_188736502.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0