Fan!

Hej igen!
Just nu är jag så jävla sur... Var på väg till träningen i vår jävla bil och så efter halva vägen börjar hela bilen tjuta och jag höll på att dö trodde ju att hela bilen skulle sprängas i luften. Ja så lyser en sån lampa som inte ska lysa för det är inte alls bra och sen startar inte bilen och där sitter vi miffon och bara ja... Vad gör vi nu då?? Så det slutade med att bilen fick stå kvar och vi fick gå hela långa vägen hem kul... Så nu sitter jag här helt sur och djupfryst och tycker synd om mig själv och dom i mitt lag dom slapp träffa mig ikväll.
Puss&kram Amanda❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0