Galet rolig kväll!❤

Hej bloggen!
Idag var jag/ min familj och mina kusiner ja hela släkten och firade min farfar som fyllde år. En helt galen kväll. Det började med mys och snack framför brasan med kusinerna, sen farmors goda räkbakelser till förrätt mums, efter det var det huvudrätt, prinsesstårta och fastlagsbullar. Mm efter det höll man på att sprängas.. Men gott var det. Men det bästa av allt var nog när jag och Sofia blandade drinkar eller mest Sofia. Vet inte hur mycket sprit och grejer hon hällde i men det var så himla gott haha ups får ju inte dricka egentligen men man får ju passa på haha. Älskar mina kusiner vi har alltid så galet kul tillsammans och hittar på massa galna saker. Man kan inte ha bättre släkt än mig. Nä nu ska jag sova puss&godnatt Amanda❤

Våra grymma drinkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0