Lördag 11 februari

Hej hej bloggen!
Sorry för att jag inte bloggade igår. Var på kurs hela dagen och sedan var det Kämpiad på kvällen. Kämpiad är en fest som kämpinge har vartannat år. Det var jätte roligt. Det var en kväll med god mat,dans och uppträdanden och annat kul. Bilder kommer senare. Idag vaknade jag vid halv tio och har nu ätit frukost och så har jag precis kollat på senaste avsnittet av Stylisterna. Nu ska jag gå och packa inför skidresan som vi åker på om fem dagar. Vi ska till Sälen. Ska bli jätte kul. Har intr åkt skidor på jättelänge. Bild på mina rosa skot som jag skulle haft på mig igår. Hörs senare!
Puss och Kram Matilda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0