Min dag!

Hej hej bloggen!
Har inte varit så bra på att uppdatera jag vet men det kommer bli bättre jag lovar. Idag har det inte hänt så mycket bara typ i skolan så förbereder vi oss på alla nationella prov som börjar nästa tisdag. Slutade vid två idag och sen dess har jag ätit och pluggat lite. Imorgon är det fredag vilket betyder att jag slutar tidigt. Imorgon på kvällen ska jag bara ta det lungt men på lördag ska jag kanske gå på bio led tjejerna men vi får se vad som händer. Bild på hur jag har sett ut idag.
Puss och Kram Matilda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0