Nu va lovet slut :(

Hej bloggen!
Var precis ute och gick med mamma och hunden och det känns så overkligt att jag låg och solade/kokade igår morse i bikini dessutom och nu precis va jag ute och gick i dunjacka och frös ihjäl. Haha lite sjukt men ändå lite coolt.

Imorse sov jag ut ordentligt och efter frukosten var jag tvungen att städa för här såg ut som kriget. Sen kom min farmor, farfar, pappas kusin och hans familj det betyder ju att mina nästkusiner var här och dom är så sjukt gulliga. Ellis 2 och Elliot 4 mån, dog lite när dom kom & gick. Så nu ska jag packa inför i morgon och sen tagga skolan puss&kram Amanda❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0