Pigg❤

Hej bloggen!
Sov till halv elva idag så himla skönt :p och ändå la jag mig inte så sent igår för jag mådde dåligt. Men nu känner jag mig utvilad. Idag har jag städat lite, duschat och ätit typ, inte så mycket... Ikväll så ska vi ha gäster här och det är fyra eller fem familjer som kommer hit så det kommer bli mycket folk och det blir ca tio barn om dom nu räknas som det ;) så det ska faktiskt bli riktigt kul. Nu ska jag gå och göra mig i ordning, ses.
puss&kram Amanda❤

Bild på mig&Emma sen i julas❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0