Sjukt trött på att vara sjuk...

Hej bloggen!
Jag är sjuk, känner att det aldrig går över. Man är hemma och sen känns det lite bättre så går man till skolan och tränar som vanligt och sen mår man skit igen.. hemma, mår bättre, går till skolan, tränar, och är tillbaks hemma i sängen så känns det för mig nu och har gjort ganska många veckor. Gillar bäst att va frisk så inte alls kul det här. Imorgon måste jag gå för vi har nationellt prov i svenska och sen ska jag på öppet hus på ett gymnasium, puss&kram A❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0