Stan med bästa tjejerna♥

Hej Hej bloggen!
idag efter skolan så åkte vi in till stan. Vi ar haft det jätte mysigt med lite shopping, fila och vi har helt enkelt haft det över ball i alla fall. :D Sen när vi var färdig shoppade så satte vi oss inne på juicebaren och tog oss en varsin supergod smoothie.
Mysigt värre ;)
Idag fick jag inte jätte mycket med mig hem men ett puder är ju alltid något... Ikväll ska jag bara ta det lugnt och slappa framför tvn för jag är så himla trött och sen imorgon skulle jag gått på Kämpiaden men bestämde mig för att vara hemma i stället för vi ska ha jätte mycket folk här och jag har varit sjuk till och från så ja det får bli så, det kommer ju fler gånger..
Puss&kram Amanda♥
Hittade världens snyggaste skor I`m in ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0