Vill inte lämna min säng!

Hej hej bloggen!
känner verkligen inte för att lämna min säng en snöig söndag som denna. Jag hade verkligen en jätte rolig kväll igår med alla som var här. Vi hittade på massa roliga saker så kvällen kunde inte blivit bättre. Bland annat satt jag, Linnea, Ida & Hilma i bubbelpoolen och snackade, över mysigt ♥. Dom åkte väl hem vid tvåtiden och då var jag över trött så gick och la mig direkt.
I morse vaknade jag vid lite över elva, riktigt skönt att sova haha. Och så kollade jag ut och såg att det snöade, för mycket så kände inte alls för att lämna min sköna varma säng men blev tvungen efter ett tag :(. Ska göra mig i ordning snart för idag ska vi och fira min kära farfar för att han fyller år. kommer bild på min outfit sen.
Puss&kram Amanda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0