25 Januari.. Julias dag.

Hallå!
Idag så har jag ju sett film käkat glass och käkat tabletter. Så ser mitt liv ut nu och det SUGER! Jag vill kunna träna, kunna träffa kompisar och umgås utan att bli så himla trött.. Ser på handboll. Tråkigt som vanligt och svenska landslaget suger. As usual.. I alla fall hoppas jag att mina kära vänner bloggar så jag kan se hur deras dag har varit.. Kommer nog inte till skolan imorgon heller.. Tyvärr. Men ska namne mig komma på fredag! Jaja, ha det bra!
Xoxo J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0