Fredagsmys!

Hej hej bloggen!
Är lite sur över en grej som hände i skolan idag så har inte känt för att blogga. Efter skolan åkte jag, Emma och vår mamma till borlöv center för vi skulle shoppa. Blev dock inte så mycket bara en tröja från Gina och så köpte jag också en earcuff som jag sedan råka ta sönder så jag måste se om jag kan gå en ny. Ganska typiskt för jag vet att såna saken händer bara mig. Efter stan åkte vi hem och så har vi precis ätit tacos vanlig fredags mat i min familj. Nu ska jag åka hem till Amanda och träffa alla tjejer där och så ska vi mysa.
Bild på mig och Emma lite suddig men det går duga!
Puss och Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0