Vi har bloggat länge..

Jag tittade runt i vår blogg och såg att vi har ungefär bloggat i 1 år! Hurra! Det borde firas, vi kanske borde göra ett video inlägg? Vem vet! Kommentera gärna vad ni vill att vi ska göra! I alla fall har jag ändrats super mycket på ett år. Då menar jag RIKTIGT mycket.. Det är bra tycker jag att man förändras och att man går vidare. Jag tror personen som jag var för ett år sen är inte samma som jag är nu. Mitt självförtroende har nog blivit bättre och jag har ändrats med hur jag ser ut. Men något som inte ändrats är att vi fyra är fortfarande bästa vänner även fast vi har gått igenom svåra perioder med problem så klarat vi alltid det och vi förlåter varandra till sist. Det tycker jag bästisar är till för, en kompis accepterar bara dina bra sidor men en bästis kan göra det och förlåta dina dåliga sidor. I alla fall så kommer jag blogga mer och låta er läsare vara med om mitt liv. Fredag imorgon och hoppas jag är frisk för jag saknar mina vänner..

Julia

En bild på min tvilling bror Love som kör moped.. Wow vad vi har blivit stora haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0