16 Juli 2012

Hej bloggen!
Igår så sov jag, Emma och Sara hemma hos Amanda. Vi skulle egentligen sova i en stuga som Amanda har på sin tomt men det var fullt med spindlar där så vi sov i Amandas rum istället. Vi har haft det jätte mysigt och imorse så tog vi morgon dopp i Amandas pool där det är 30 grader. Idag ska jag inte göra så mycket och ikväll Kommer min och Emmas kusin hit och ska bo här i en vecka. Hon dor egentligen i Dubai men är här över sommaren.
Vädret här nere i skåne är sådär det regnar och är sol om vartannat. Jag vill bara att sommaren ska komma snart så vi kan ligga på stranden. Men om 16 dagar så åker jag och Emma och vår familj till Italien så det ska bli skönt.
Puss och Kram Matilda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0