Gymnasieval!

Hej!
Idag har jag inte gjort för mycket. Gick upp ganska sent sen var jag tvungen att städa lite för det såg ut som ett bombnedslag. Efter det stack jag hem till Emma och Matilda och så kollade vi på några avsnitt av OTH. E på sista boxen nu helt sjukt, med det e ju så himla bra. Sen stack vi till träningen och sen hem och nu sitter jag här lite forever alone haha. Skulle hittat på något i kväll men jag e as trött och har över ont i huvudet så pallade inte. Men hade en mysig kväll i går med massa kompisar, fotboll, ostbollar, cyklar och ja vet inte allt haha helt crazy men kul kväll i alla fall. Idag blev mitt gymnasieval klart och jag kom in på mitt första val natur. Ja vi får väl se hur tufft jag kommer tycka att det är, men det ska nog gå bra ändå. Kommer nog sakna min klass som tusan alla roliga år vi har haft tillsammans, allt vi gjort och varit med om, både roliga och tråkiga saker som vi gått igenom tillsammans. Så himla sorgligt att vi inte kommer vara en klass längre :´( man har ju verkligen träffats varje dag och fått stå ut med varandra i flera år haha man har ju typ blivit som en stor familj. Kommer sakna det och alla till tusen. Nä nu ska jag gå och slänga mig i soffan eller något, puss och kram Amanda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0