Hello beautiful!

Hej bloggen! E så himla glad idag vet inte varför?? Livet leker helt enkelt. Vid två åkte vårt vanliga underbara tjejgäng hem till Julia för att säga hej då till henne eftersom hon åker imorgon och e borta en hel månad. Kommer sakna henne galet mycket. Ikväll är det ju strandbaden och dom andra ska dit men jag ska bort med min familj till kompisar och äta och så, så det blir säkert jätte mysigt så det får bli strandbaden nästa gång. Ha kul tjejer, parta för mig med! Yes nu ska jag iväg ha det så brao, puss och kram Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0