trött, sliten & skadad!

hej bloggen!
Har inte hänt så mycket på ett litet tag... eller jo men inget kul. Hade träningsläger i några dagar och det slutade igår. Det brukar vara jätte kul och det var det på sätt och vis men eftersom jag skadat min hand sen innan så var jag tvungen att ta det lugnt och sen skadade jag även ryggen där så fick åka hem tidigare igår och var nära på att åka in till akuten för att vänstra sidan var dubbelt så stor som högra sidan av ryggen och jag kunde typ inte andas men det visade sig att det inte var så farligt utan bara en stor överansträngning :/. så det är bara att vila ett tag nu tills det blir bra. Eftersom jag inte kan göra så mycket så har jag inte så mycket att berätta så vi hörs i morgon puss & kram Amanda♥
En av kvällarna från lägret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0