Wishing you could just sleep forever!

Hej bloggen! E så sjukt trött så det e helt sjukligt. Vet inte om det e vädret, för att jag sover för länge eller något annat konstigt som frågar ner mig totalt för har varit jätte trött i flera veckor. Mindre kul. I alla fall så har min kusin/andra syster och hennes kompisar som e runt 20 sovit här under hela hästveckan och vi har haft så himla kul, dom e helt underbart roliga och saknar dom jätte mycket för det känns helt tomt nu. Dom åkte hem i går och istället flyttade mina kära vänner in i mitt rum så inatt sov Emma Matilda och Sara hos mig och sen var Sara här med oss i går kväll. Vi fick även lite oväntade sällskap av våra killkompisar som plötsligt stod innanför min dörr så det blev att vi va snälla och släppte in dom och sen typ slängde eller ja drog vi ut dom haha ja... Har varit väldigt mycket dom senaste dagarna men sena kvällar och sena morgnar så får väl ta tag i det imorgon. Ikväll ska jag ha en lugn kväll hemma. Puss & kram Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0