I'm back!!

Hej bloggen!

Det var riktigt länge sen nu men det ska bli kul att börja igen. Idag ska jag köra en total städning och utrensning av min garderob eftersom den ser ut som f*n och det är jätte tråkigt väder ute. Så det är dagens mål 1 och sen mål 2 blir träning med laget ikväll, äntligen och eftersom jag har en skadad handled som fortfarande inte e helt bra så får jag ju ta det försiktigt men det gör det ännu roligare eftersom jag inte tränar på ca 8 veckor inte bra.. Hoppas ni får en bra dag puss och kram Amanda <3

Bild ifrån stranden för någon vecka sen, den mysigaste dagen på sommarlovet hittills. Vi solade, badade, åt frukost och lunch och spelade volleyboll mot våra killkompisar och vi riktigt klassade ut dom. En underbar dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0