Stan & läger!

Hej bloggen!
Det kommer bli svårt att blogga fram tills på söndag eftersom vi har hoppreps läger hela helgen och har ett fullspäckat schema. Men i alla fall så var jag och Emma inne i stan igår, jätte mysigt och det blev fika och även lite shopping bilder kommer sen. Efter det stressade vi hem bytte om och iväg till öppningen av vårt läger och det var jätte kul. Och senare på kvällen stavk vi hem till Jonathan och träffade massa kompisar spelade kubb, spelade fotboll och hade trevligt. Dagen idag har då spenderats i hallen med alla från olika länder och olika delar från Sverige, riktigt trevligt och sen nu ikväll va vi alla på stranden och grillade och hade det mysigt +att maten var super god kan inte bli bättre. Kom typ precis hem och så visade min syster några videos sen vi va små så har suttit och skrattat ihjäl mig haha. Ikväll blir det sängen tidigt om jag ska palla hela dagen imorgon puss puss/Amanda<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0