20 Mars 2012

Hej hej bloggen!
Kom hem från skolan för en liten stund sedan. har varit med i någon undersökning idag så vi fick gå efter lunch. Undersökningen var något man gjorde över hela världen så det var faktiskt rätt kul att vara med. Senare idag blir det träning och idag blir det på gymmet. Nu ska jag sätta mig och ta tag i mina läxor eftersom jag fick jätte mycket extra tid så kommer jag nog få gjort en del. Hörs senare!
Puss och Kram Matilda♥

Jag och Sandra i sommras på väg till ven! GUD vad jag saknar det!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0