3 Mars 2012

Hej hej bloggen!
Vaknade vid halv tio idag och sedan dess har jag städat och gjort vi mig. Igår var jag i stam med kompisar och vi shoppade och fikade. På kvällen var jag hemma och kollade på en film dom heter Tower Heist. Den var jätte bra då har ni inte sett den rekommenderas den starkt. Ska äta lunch snart, idag blir det pannkakor och sedan ska jag vara tränare. Har inte bestämt något för ikväll så vi får se vad som händer. Bild på vad jag shoppade ett svart linne som är helt lppet i ryggen, ett vitt linne som är djupt i ryggen och en rosa bandebu topp som man kan ha under. Hörs senare!
Puss och Kram Matilda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0